Sposoby wysyłki, formy transportu
Dostawa towaru może zostać zrealizowana poprzez:
- odbiór osobisty (Wrocław, Mokronoska 4) - dostawa bezpłatna (odbiór możliwy nawet w ciągu 2 h, jeżeli towar jest dostępny w magazynie głównym we Wrocławiu).
- odbiór osobisty (Warszawa, Aleje Jerozolimskie 200) - dostawa bezpłatna (czas oczekiwania 0-14 dni)
- wysyłka towaru do paczkomatu InPost - przedpłata (koszt 15 zł),
- wysyłka towaru do paczkomatu InPost - za pobraniem (koszt 19 zł),
- wysyłka towaru kurierem (DPD) bezpośrednio na adres klienta - przedpłata (koszt od 19,99 zł)*,
- wysyłka towaru kurierem (DPD) bezpośrednio na adres klienta - za pobraniem (koszt od 29,99 zł)*
* Koszt przesyłek gabarytowych (palety, boxy itp.) w zależności od jej wymiarów może osiągnąć nawet 200 zł
Zasady odbioru osobistego:
Informujemy, że odbiór osobisty nie jest zakupem towaru na odległość, a jedynie formą jego rezerwacji.
Towar oczekuje 7 dni roboczych na odbiór, liczony od momentu zmiany statusu na "Gotowy do odbioru". W przypadku nieodebrania towaru w tym czasie rezerwacja jest automatycznie anulowana.
Istnieje możliwość późniejszego odbioru zamówionego towaru po uzgodnieniu telefonicznym/mailowym.
Zasady wysyłki zamówionego towaru:
Dostawy są realizowane w ciągu 1 dnia roboczego od momentu otrzymania potwierdzenia wpływu płatności. Towar wysyłany jest na terenie Polski firmą kurierską "DPD Polska" lub "InPost".
Opłaty za opakowanie są wliczone w koszty wysyłki. Koszty transportu mogą ulec zmianie ze względu na wagę przesyłki lub ilość zamówionych towarów. Zalecamy zakup kilka produktów w jednym koszyku by uniknąć powielania kosztów transportu. Nie możemy grupować dwóch osobnych zamówień dlatego koszty wysyłki są doliczane do każdego zamówienia osobno.
Towar do wysyłki jest odpowiednio opakowany i zabezpieczony.
Prosimy o sprawdzenie przy odbieraniu przesyłki, czy nie została naruszona podczas transportu.
Stan realizacji zamówienia i przesyłki
Możesz na bieżąco sprawdzić status realizacji zamówienia:
- Jeśli podczas zamówienia założyłeś konto - status sprawdzisz po zalogowaniu się.
- Jeśli nie zakładałeś konta - sprawdź bez logowania stan realizacji zamówienia. (podając numer zamówienia oraz swój e-mail).
W przypadku zamówienia towaru, którego w momencie zamówienia nie ma na stanie, firma MCM Car Travels zastrzega sobie prawo do konktaktu z klientem przed realizacją zamówienia. Brak możliwości konktaktu może skuktować nieprzyjęciem zamówienia do realizacji.