BAGAŻNIKI DACHOWE

  • Darmowa wysyłka
cartravels warszawa

eRaty Santander Consumer Bank

Whispbar Throughbar / Yakima Thrubar

Nowy

Przedłużona belka ThruBar zapewnia większą silę nośną, a przy tym doskonałą aerodynamikę, najniższy możliwy opór powietrza i najcichszą jazdę.

Dostępne w dwuch wersja kolorystycznych: Srebrny, Czarny

Przy zakupie prosimy o podanie w uwagach dokładnie Markę/Model/Rocznik samochodu do którego mamy przygotować bagażnik.

Więcej szczegółów

Kup teraz!


Upewnij sie czy wybrany przez Ciebie model jest poprawny!!

999,00 zł

  • Czarny
  • Srebrny


Więcej informacji




Whispbar Thruhbar / Yakima Thrubar
bagażnik bazowy

 

Belka Through Bar
To najlepszy wybór dla samochodów bez relingów dachowych. Smukły i opływowy kształt belki (konstrukcja PerformaRidgeTM i technologia PerformaFillTM), przypominający płat skrzydła samolotu, zapewnia jej wyjątkowe właściwości aerodynamiczne. W rezultacie użytkownik może latami cieszyć się cichą, oszczędzającą paliwo jazdą, która przewyższa najbardziej wymagające standardy.


System SmartFill i T-Slot pozwalają na bezproblemową instalację akcesoriów.

Rail Through jest wyposażona w zestawy dopasowujące SmartFoot, zaprojektowane specjalnie dla marki i modelu Twojego samochodu. Przy wymianie auta wystarczy zakupić nowy zestaw dopasowujący SmartFoot – nie ma potrzeby wymiany całego bagażnika.

  • Redukcja hałasu i oporu aż do 70%,
  • Prosta instalacja,
  • Gniazdo T-Slot dla montażu akcesoriów Whispbar,
  • Technologia SmartFill pozwalająca na szybką instalację akcesoriów,
  • Zawiera System Zintegrowanego Zamka (Integrated Lock System, ILS),
  • Maksymalna powierzchnia ładunkowa.


Specyfikacja:

  • różne długości dobierane katalogowo do konkretnego modelu auta
  • znormalizowany rowek "T" 20x20 mm w belkach
  • ładowność do 100 kg (w zależności od modelu samochodu)
  • stopy bagażnika zamykane na kluczyk
  • posiada atest TUV
  • spełnia normę City Crash

THROUGH_smartfoot[1].jpg
THROUGH_smartfill[1].jpg
THROUGH_ils[1].jpg

THROUGH_belka[1].jpg

THROUGH_aerodynamika[1].jpg