• wysyłka

    wysyłka
  • -450,00 zł

Kierownica Cadex Race 380mm

GI-180000331

Karbonowa kierownica 

1 949,00 zł
1 499,00 zł Zniżka 450,00 zł
Brutto Najniższa cena w okresie 30 dni przed promocją: 1 346,00 zł Dostawa 24H
Ilość
Ostatnie sztuki w magazynie

  Polityka bezpieczeństwa

Certyfikat SSL i szyfrowane połączenie

  Wiele metod dostawy

Dostawa nawet na następny dzień

  Możliwość zwrotu

Zwrot do 14 dni od daty zakupu

Opis

CADEX Race

zapewnia przewagę nad konkurencją. Stworzona bez kompromisów zapewnia komfort i kontrolę prowadzenia. Przełomowy proces jednoczęściowego formowania eliminuje podatność na gięcie występujące w tradycyjnie produkowanych kierownicach i jest jednocześnie zgodny z najwyższymi wymaganiami. Bezkonkurencyjne i wszechstronne możliwości podczas sprintu, wspinaczki i skręcania - przez cały dzień.


CHARAKTERYSTYKA

  • Proces jednoczęściowego formowania i układania włókna węglowego przekłada się na wyjątkową sztywność i trwałość z zachowaniem ultralekkiej wagi
  • Eliptyczny kształt baranka dodatkowo zwiększa sztywność i poprawia chwyt bez wpływu na wzrost wagi
  • 72mm zasięgu (dla szerokości 400mm, 420mm i 440mm) pozwalają na szybką i kontrolowaną zmianę położenia rąk na manetki
  • Płytki baranek sprzyja szybkiej i łatwej zmianie górnego chwytu na dolny
  • Spłaszczona tylna część sprzyja komfortowemu położeniu kciuków. Łagodnie zakrzywiona konstrukcja oferuje pewniejszy chwyt i wspracie dłoni podczas całodniowych jazd
  • Jest kompatybilna ze złączem przewodów Shimano Di2 (EW-RS 910)


SPECYFIKACJA

Materiał: Włókno węglowe
Średnica obejmy: 31.8mm
Szerokość: 380mm / 400mm / 420mm / 440mm
Spadek:125mm (120mm dla szerokości 380mm)
Zasięg:72mm (68mm dla szerokości 380mm)
Waga: 154g (szerokość 380mm) / 157g (400mm) / 160g (420mm) / 165g (440mm)


Jednoczęściowy proces formowania

Jednoczęściowa kierownica, wytwarzana bez spajania, wykorzystuje wysokiej jakości włókno węglowe z techniką precyzyjnego układania warstw, która jest zbliżona do metod stosowanych podczas budowy kół CADEX. W rezultacie otrzymujemy niezwykle wytrzymałą i responsywną kierownicę z najlepszą w swojej klasie wagą.

PRZEZNACZENIE

Kierownice CADEX są przeznaczone do jazdy po szosach, drogach żwirowych i jazdy przełajowej w normalnych
warunkach jazdy rowerowej i podczas wyścigu. Nie są one przeznaczone do ekstremalnego użytkowanie, takiego
jak jazda rowerowa typu: freeride, dirt jump itp.


OSTRZEŻENIE:

Po zderzeniu, wypadku lub innym silnym uderzeniu należy swoją kierownicę CADEX sprawdzić i
jeśli to konieczne wymienić u autoryzowanego sprzedawcy CADEX.
Jeśli posiadana kierownica CADEX wydaje jakiekolwiek dźwięki (skrzypienie, trzeszczenie) lub posiada widoczne
zewnętrzne uszkodzenia (zarysowania, pęknięcia, wyszczerbienia, przebarwienia itp.), należy natychmiast
przerwać użytkowanie kierownicy i skontaktować się z autoryzowanym sprzedawcą CADEX w celu sprawdzenia i
ewentualnej wymiany produktu.
Ze względów bezpieczeństwa produktów wykonanych z włókna węglowego nie należy naprawiać. Uszkodzone
komponenty wykonane z włókna węglowego należy jak najszybciej wymienić.

INSTALACJA

Rozmiar zacisku kierownicy: 31,8 mm
1. Upewnij się, że używany wspornik kierownicy ma prawidłowy rozmiar zacisku dla zapewnienia zgodności (rys.
B)
Rozmiar zacisku kierownicy: 31,8 mm.
1. Upewnij się, że używany wspornik kierownicy ma odpowiednią średnicę montażu kierownicy (rys. B).
2. Sprawdź czy na kierownicy nie ma żadnych nacięć i wyżłobień, które mogły pojawić się podczas jej
użytkowania. Ten typ uszkodzeń może doprowadzić do przedwczesnego uszkodzenia kierownicy, w wyniku
którego może dojść do wypadku, uszkodzenia ciała lub śmierci.
3. Sprawdź zacisk na wsporniku kierownicy czy nie posiada od wewnętrznej strony żadnych wystających
elementów, które mogłyby zarysować lub uszkodzić kierownice podczas instalacji lub regulacji. Ten typ
uszkodzeń może doprowadzić do przedwczesnego uszkodzenia kierownicy, w wyniku którego może dojść do
wypadku, uszkodzenia ciała lub śmierci.
4. Używając wskaźnika na kierownicy wyśrodkuj kierownicę i ustaw zacisk wspornika kierownicy dopasowując
pozycję kierownicy do własnych preferencji (rys. C).
5. Dokręć śruby zacisku wspornika kierownicy zalecanym przez producenta momentem obrotowym (rys. D).
Ostrzeżenie: Nie należy przekraczać 5,5 Nm.
6. Upewnij się, że w obszarze montażu dźwigni zmiany biegów/hamulca nie ma brudu i tłuszczu.
7. Zainstaluj na kierownicy dźwignie zmiany biegów/hamulca wsuwając je na swoją pozycję.
8. Używając wskaźników mikro-regulacji na kierownicy, dopasuj pozycję dźwigni zmiany biegów/hamulca do
swoich preferencji (rys. E).
9. Dokręć śruby mocujące na zaciskach dźwigni zmiany biegów/hamulca do zalecanej przez producenta wartości
momentu obrotowego: 6-8 Nm. dla Shimano i 6Nm dla SRAM (rys. F).
Ostrzeżenie: Nie należy zbyt mocno dokręcać zacisków dźwigni zmiany biegów/hamulca, lub montować ich
poza oznaczonym na kierownicy obszarem przeznaczonym do montażu zacisku.(rys. G).
10. Zainstaluj owijkę kierownicy i zatyczki kierownicy.


Konserwacja i czyszczenie

Od czasu do czasu należy sprawdzić czy kierownica nie posiada widocznych uszkodzeń. W celu wyczyszczenia
kierownicy należy ją przetrzeć miękką szmatką i środkiem czyszczącym bez właściwości ściernych.
Sól z potu może spowodować korozję zacisków dźwigni zmiany biegów/hamulca, dlatego raz w sezonie należy
wymienić owijkę kierownicy. W trakcie tej czynności należy również sprawdzić czy kierownica nie posiada
żadnych widocznych zarysowań i uszkodzeń.
Szczegóły produktu
GI-180000331
2 innych produktów w tej samej kategorii: